.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح‌های دریا در ماه رمضان تعطیل نیست

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کشور گفت: طرح‌های دریا در ایام ماه رمضان تعطیل نیست ولی باید مراقب باشیم که روزه‌خواری انجام نشود.
 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، علیرضا افشار صبح امروز در واکنش به تعطیلی طرح‌های دریا در ماه مبارک رمضان بیان داشت: با توافقی که سال گذشته در مازندران انجام شد نباید طرح‌های دریا در سواحل تعطیل شود.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در نقاط کور دریا بیان داشت: یکی از دلایل حضور مردم در نقاط کور دریا بسته‌شدن طرح‌های سالم‌سازی دریا است.
بر اساس اين گزارش، جلسات ستاد طرح دریا با حضور مسئولان وزارت کشور در سنوات قبل حدود دو ماه قبل از اجرای طرح دریا در مازندران برگزار می‌شود.

جلسات ستاد طرح دریا در مازندران در حالی برگزار شد که حدود  45 روز از  شروع طرحهای دریا در مازندران گذشته است و بنا به اعلام مراجع رسمی تاکنون 66 نفر در نقاط کور دریا به خاطر عدم حضور ناجیان غریق جانشان را از دست دادند.

یکی از دلایل عدم حضور ناجیان غریق در نقاط کور مازندران، عدم پرداخت مطالبات سال گذشته ناجیان غریق بود که این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر پرداخت حقوق ناجیان غریق در مازندران به گوش می‌رسد.

زمزمه پرداخت حقوق ناجیان غریق در حالی در مازندران مطرح است که رئیس هیئت نجات غریق مازندران از عدم پرداخت 200 میلیون تومان از مطالبات سال گذشته را مطرح کرد.

حسین اسلامی نیز از مشخص نبودن نحوه قرارداد ناجیان غریق در سال جاری صحبت به میان آورد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.